BIRTHDAYGIRL

Heeejsan allihopa!
Shit jag fyller år idag, sjukt glad har jag varit hela dan för det. Gick runt i skolan och gjorde massa ljud men vafan who can blame me? IT'S MY DAY !
Menmen jag är hemma nu och gör absolut ingenting..Jag är så jävla trött att det inte är sant, tänkte lägga mig tidigt idag annars tycker jag synd om mig imorgon i skolan -.-
Imogon börjar jag 8.30 och har världens roligaste lektion, nämligen BILD hahaha läraren Bengt äger han är så grym det kan nog inte finnas någon roligare lärare än han !!
Vad mer ska jag berätta? att jag är sjukt jävla glad idag och att jag älskar den här dagen ?!?! det fattar ni ju redan..

Idag i skolan:
Vi tittar på film(?) och det var något om Göran Persson(stavning)..

Jag -  Vem är han?
N - omg Athina ?!? ( tittar med en jävligt chockande blick )
Jag - men vadåååå ?
N (fortfarande lika chockad)
Jag - Men är det han vithåriga gubben som var typ sveriges statsminister?
N - JAAAAAAA !!


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah typisk athina kommentar ;)

2009-11-08 @ 15:19:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0