More Drama

Vad har jag gjort idag? Jag hade tyska första lektionen som verkligen sög, man kunde helt ärligt somna -.- Ni som har tyska you feel the pain right? Sen kom det roligaste biten matte PROV !! wiihoo(ironisk)
Det gick åt hel*ve*e !!! jag har tappat bort min mattebok så jag kunde inte plugga, typiskt Athina..
Efter att min mage hade kurrat under de två första lektionerna var det äntligen dags för lunch. Men tror ni att jag får njuta av den ?! NEJ!  Diana höll på att stressa ihjäl mig så jag fick värsta ont i magen och var nära att spy efteråt..but don't worry I didn't..
Idag var det en hel del drama också, och jag är sjukt irriterad på att folk ska lägga sig i med vem jag pratar eller med vem jag umgås med! låt mitt liv vara och sluta stalka mig tack!
När jag kom hem lockade jag håret med min plattång det blev så fiiint ! är kär i min plattång för er som inte visste om det :)

Är inte jag duktig ? OCH FÖR BÄST !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0