NEVERLEAVEYOURSIDE

Jag kom hem från skolan för kanske 1 timme sen och sen dess har jag inte gjort något annat än att lyssna på musik. Musik är liksom min drog så jag kan tyvärr inte leva utan det.
Idag i skolan hade jag samhällskunskap där vi fick jobba i grupper om Fascismen, det gick bra tack vare Noor !
Jag var i min egna lilla värld, Arvin lekte smart, Sofia var i hennes lilla värld hon med och Noor jobbade..Men jag ska redovisa så good luck with that säger jag till mig själv..Sen hade vi vikarie på engelskan, lunch och sen svenska.. sista lektionen blev favoriten bild, men hur fan kan man inte gilla bildlektionen när läraren är så grym ?!
Ingenting intressant hände i skolan idag, förutom alla blickar man fick..såg så töntigt ut alltså seriöst kom bara fram istället för att bete sig som en mes och snacka bakom min rygg. jag vet att ni känner er hotade men sånt är livet ;)
Whatever, snart börjar min serie och sen blir det antagligen en liten prommis..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0