THANKYOU

Detta inlägg är till en väldigt snäll, intelligent, begåvad och snygg tjej ! Hon har alltid stått vid min sida oavsett vad. Jag kan lita på henne upp till 100% , ja visst har vi tjaffsat men är inte alla vänskap så?  Jag har kännt henne i 4 år, och jag säger bara woooow vad båda har förändrats.. Med denna brud ska man helst inte tjaffsa med när hon har hennes dåliga dagar då tycker jag bara synd om er. AKTA ER säger jag bara ;)
Hon vet många av mina hemligheter, och hon vet hur jag är som person.. Kommer jag till skolan en dag och leker jätte glad men när jag innerst inne vill bara gråta, då märker hon det. En sån vänn borde alla ha.. En som stöttar dig i alla lägen, som kan ge dig kloka råd och se till att man ska följa de.. Jaa jag kan sitta här och skriva mycket om henne men jag ska avsluta det kort och fint
Hon är en av de som har gjort mig så stark som jag är idag.
TACK FÖR ALLT MY SEXINESS DON HETING ♥

 

 

Trackback
RSS 2.0